fb ads

Daca detii o companie sau ai o afacere pe care iti doresti sa o dezvolti, unul dintre cele mai eficiente moduri este prin intermediul retelei de socializare Facebook. De ce? Este foarte simplu, caci se stie ca Facebook are aproximativ 2 miliarde de utilizatori, iar o agentie Facebook ads poate sa te ajute cu prezenta online a companiei tale si cu cresterea numarului de clienti si a vanzarilor.

Este necesar insa ca pentru a ajunge departe, sa apelezi la cineva care iti realizeaza campanii de promovare de calitate. De aceea, trebuie sa tii cont de anumite aspecte atunci cand alegi acest tip de promovare.

Este necesar ca impreuna cu agentia Facebook ads sa setezi care este obiectivul campaniei de promovare online si sa stabilesti care este bugetul de care dispui, precum si care sunt produsele sau serviciile pe care le vei promova.

Dintre cele mai cunoscute obiective legate de promovarea online se pot enumera:

  • Vanzari( fie prin intermediul unui magazin online, fie promovarea unui produs care poate fi achizitionat direct de catre cei interesati)
  • Notorietate( posibilitatea de a deveni cat mai cunoscut in randul utilizatorilor, pe scurt, cresterea notorietatii brand-ului)
  • Lead-uri( realizarea anumitor actiuni care pot transforma potentialii clienti in clienti siguri)

In functie de obiectivul pe care il vei seta, o agentie Facebook ads poate alege din mai multe categorii de reclame, fiecare dintre acestea avand rezultate diferite. Astfel, cele 3 categorii importante care pot fi create sunt: conversion, consideration sau awarness. Ce semnifica aceste categorii?

In cazul in care iti doresti cresterea vanzarilor de pe site, este necesar sa optezi pentru Conversion, iar daca vrei lead-uri, trebuie sa optezi pentru campanii de Traffic. Dar, daca vrei sa ramai in mintea utilizatorilor, este necesar sa incepi o campanie de Awarness.

O campanie de promovare de tipul Conversion este recomandata daca detii un magazin fizic sau online, caci aceasta poate genera vanzari datorita publicului tinta ales pe baza targetarii.

Daca optezi pentru o campanie de Traffic, atunci vei reusi sa cresti numarul de vizitatori si vei putea urmari reactiile acestora legate de anumite produse noi sau fata de site. Bineinteles, in urma acestor actiuni pot aparea si vanzari, insa acest lucru nu este obligatoriu sau garantat.

In schimb, daca iti doresti sa ajungi cat mai cunoscut si sa cresti numarul de interactiuni cu utilizatorii, sa ai cat mai multe like-uri, share-uri sau comentarii, trebuie sa optezi pentru o campanie de promovare de tip Engagement, aceasta presupunand cat mai multa implicare din partea clientilor.