Daca aveti un planificator de viata, acum este momentul sa il extindeti si sa incepeti sa lucrati in el. Nu exista un moment mai bun pentru a va imbunatati rutina si a fi cea mai buna versiune a voastra.

Sunt atat de multi oameni care se trezesc in fiecare dimineata la aceeasi rutina plictisitoare. Diminetile nu sunt intotdeauna cele mai interesante sau distractive perioade ale zilei, dar cu aceste 8 schimbari simple, dimineata poate fi pline de energie si productive.

Femeile de succes din Romania urmeaza acest pasi pentru ca ziua lor sa inceapa in forta si sa aiba mereu zambetul pe buze.

1.INCEPE-TI SA VA PLANIFICATI ZIUA SEARA
Ganditi-va cu o seara inainte ce o sa faceti dimineata- sa aveti o rutina de dimineata super-incarcata necesita planificare.
In acest timp, ganditi-va la ce doriti sa faceti in dimineata urmatoare si creati un plan de preparare a mesei in planificatorul de viata pentru intreaga zi, deci nu trebuie sa pierdeti timp gandindu-va ce sa gatiti si sa mancati.

2. SCRIETI O LISTA TO DO
Scrierea unei liste de activitati va va ajuta sa ramaneti concentrate pe parcursul intregii dimineti si va veti mentine creierul pe cale pentru restul zilei. Puteti sa va scrieti lista de activitati in planificatorul de viata cu o seara inainte sau in dimineata zilei, dar, indiferent daca alegeti, scrieti pe scurt.

Puteti utiliza un planificator online de viata – sunt foarte multe aplicatii care va ajuta in acest sens si multe modele il folosesc- sau puteti incerca un caiet aliniat daca va ofera mai mult spatiu. A va da prea multe sarcini va provoca mai mult stres decat ajutor. In aceasta lista, incercati sa scrieti trei obiective mici pentru a le face inainte de a va permite sa va uitati la telefon.

3. ZERO SCREEN TIME
Oricat de insuportabil poate fi, nu va lasati sa priviti niciun ecran atunci cand v-ati trezit. Asigurati-va ca primiti cele trei sarcini mici marcate de pe lista de activitati inainte de a va gandi chiar sa va ridicati telefonul.

Daca va luptati cu acest lucru, incercati sa plasati toate dispozitivele intr-o cutie blocata sau intr-o alta camera pentru a evita distragerea atentiei. Acest lucru o sa va ajute la o mai buna concentrare pe tot parcursul zilei.

4. REALIZATI SARCINA CEA MAI DIFICILA
“Eat a live frog first thing in the morning, and nothing worse will happen to you for the rest of the day.” – Mark Twain. In termeni simpli, faceti cel mai rau lucru de care va temeti de pe lista de activitati pentru a avea o zi mai buna.

Astfel, treaba se face mai repede si va ofera o perspectiva pozitiva pentru restul zilei.